03.10.15

По-Фрейду. Вдогонку выступлениям пАлитиков

«Вчера на программе "Черное зеркало" представитель Оппоблока Евгений Мураев четко обозначил отношение своей политсилы к своим избирателям. Он сказал, что жители Донбасса - это донбасяне. Все по Фрейду»(с) Borislav Bereza

Сидить. Отакий. Весь із себе.
Прямо, як кома та три крапки.
Ясний пан-русько-тв-гебельс.

У туфлях з крокодилячої лапки.
Вумний! Аж диву дивуюсь.
Мабуть добре людина навчалась,
Щоб нести оту всю непотребу?-
Он, скільки людей дивувалось.
Каже: «Дорогі мої донбасяни!
Даунбасці мої, даунбаси!
Ми не пропадемо з вами.
Виграмо вибори за ковбаси.
Я привезу вам гречку,
Їжте вдоволь, хоч подавиться.
На Данбасі народимо хлеба,
Он у полі опочлення колоситься.
Дорогі мої донбасяни,
я,-каже, -як на вас подивлюся,
то одразу Дарвіна вспам.ятаю,
та від страху мочусь та божуся.
А хоча, ви ж там такі,
як нам треба.
З вас хоч петлі, а хоч вожжі вити.
Вам видовища дай та хлеба,
Водки, чи як там її,- оковитої.
Правим сектором тримаймо у страсі.
Он, дивиться, регоче Берьоза,
Як вони,  Януковичу яйця?-
Як згадаю, на лобі сльози.
Тож, навіки запам.ятайте,
Дорогіє мої донбасяни,
Нам Данбас развалить, як два пальця
Хоч, що це я кажу абезьянам».
Горе. Горе. Оце у нас люди.
Невже вірять таким от скитальцям?
Та невже ж за ці «донбасяни»
Не відірвуть цьому вумному яйця?
Гей, а хто там в крокодилячих лапках,
Страусячих та інших шкірах,
Хто поважний, а хто, так три крапки,
Для висловлювання в ефірах.
Як вас, бідних, цьому навчати,
Щоб отак не блювати в ефірі?-
В Україні не має Донбасу,
Тільки Східні області України!
Можна ж було від душі сказати,
Луганчани мої, Донетчани!
Бо повагу до людей треба мати,
А не тільки дулі в кармані.

Немає коментарів: